Skip to main content
News

Silverstone-i rutin A legjobb útmutató

By 30 de março de 2025No Comments

Négy tribün a saját öle elején, ahol remekül megtekintheti – például a kezdőkörét is – a saját autóit a romantikus rezidenciában, amelyek versengenek a státusz megszerzéséért. A pálya melyik elemét nevezzük Loopnak – amelynek több éle van a legújabb Wellington Upright előtti intim sorozaton belül. A hétvégén rengeteg fényképezési lehetőség lesz, miközben a járművek alacsonyabb ütemben haladnak el. Ezekben a kanyarokban is hatalmas lehetőségek rejlenek, az első körrel egy bizonyos fokig. Az Abbey An Excel kivételes visszajelzést ad a rajtról, és a célvonalon, a boxutcán és a garázsok teljes pompájában állhatsz. Készülj fel arra, hogy megbabonázz az autók mennydörgő zúgásától, mert rohannak az Abbey részre, és teljes mértékben fokozhatod az élményt.

Competition Things – Egyesült Királyság Hatalmas díj a Silverstone-ban | sportfogadási bónusz befizetés nélkül

Lewis Hamilton nyolcszoros bajnok a Silverstone-ból, ahol Max Verstappen nyereséges volt egy évvel ezelőtt. Bizonyos értelemben úgy érzik, hogy az algoritmus első lépése mindig visszatér, amikor a tevékenységi agy visszatér az előző repülőtérre. Legyen szó az állát lehúzó vezérlőkről a kerékrohanás érdekében, a gumiabroncsok felrobbanó drámájáról vagy a versenytársak megnevezéséről.

Versenyek

A Silverstone Circuit próbáljon ki egy motoros rutint Angliában, a Northamptonshire-i közösségek közelében, Silverstone-ból és Whittleburyből. Ez a saját Egyesült Királyságbeli Huge Prix háztartása, amely az 1948-as Egyesült Királyság Nagydíjának adott otthont. Az új, 1950-es brit Huge Prix a Silverstone-ban próbálja ki a kezdeti versenyt a Drivers nemrég kiírt világbajnoki címén. A legújabb csata Silverstone, Aintree és you may Brands Hatch 1955-ben fordult meg, így 1986-ban viszont végleg fizetett a silverstone-i dallamból az 1987-ben.

Az algoritmus 1. lépése

Hétfőn is járnak járművek, és lehet, hogy pénteken, de ezeken a napokon nem találsz kevesebb utat. Ha más hónapokkal szeretne eltéréseket találni, és előzetesen foglalni szeretne, sportfogadási bónusz befizetés nélkül látogasson el a Megabus weboldalára. A rajongók megoszlottak, mert a kiegészítés talán csak egy áramlás, de ez nyilvánvalóan az elmúlt évek lenyűgöző versenyzéséhez vezetett, mert az emberek merész lépést tehetnek a három vagy öt körüli megtérőben, közvetlenül azelőtt, hogy folytatnák a harcot az iparág többi részében.

Algoritmus 1. lépése QATAR AIRWAYS Uk Huge PRIX 2025

sportfogadási bónusz befizetés nélkül

Ez elterjedt elterelésnek tűnhet, de a verseny napján sok esetre van szükség, hogy felfedezzük, melyik része végül az A43-nak. Ellentétben a Silverstone-i autóparkolóval, ez olcsó, és különösen kényelmesebb a vadonatúj pálya játszóterének és kirándulásának szolgáltatójának kihasználása. Egyszerűen vezessen előre egy off-web helyszíni parkolási megoldást, játszóteret az M1-es, egyébként M40 mellett, és utazzon a vadonatúj, teljesen ingyenes turistabusszal a pályán. Nemcsak sok fontot takarít meg, de elkerülheti a szorongató elkerülő webhelylátogatókat is, akiket a rutin közelében feltételezhet. A Brackley átjáró után ügyeljen a friss, barnás jelzésekre, amelyek az új rutinjárművekre mutatnak.

Ami a kilátást illeti, széles körben áttekinthetjük a rutin lenyűgöző területét. A legújabb Becketts tribünnek nagyon jó minősítést kell kapnia ahhoz, hogy a legtöbb város egy lelkes F1-es autót nézzen akcióba – higgyétek el, a vízió a tiéd volt, miután látod, milyen gyorsan nulláznak az új járműkezelők Maggotts és Becketts miatt. Ezt követően az oldalsó dallam mellett a legújabb Stowe lelátók hajlamosak az ajánlott lefoglalási helyszínek egyikéről leállítani, miközben azt nézi, ahogy a friss járműkezelők tokmányozzák az autókat az autókból, amik majdnem olyan jók. Korábban 2005-ben és 2006-ban is megrendezte a D1 Huge Prix kiállítási ciklusait. Holloway számára, aki több mint 10 éven belül nem hagyott ki egy belső nehézségű versenyt, ma egy sor egyszerű győzelmet nézhetett meg, annak ellenére, hogy kiszállt a legnagyobb hazai versenytársakkal szemben.

  • A Silverstone-i rutin motorsportjainak története az 1940-es évekig nyúlik vissza, amikor a Regal Sky Force felhasználta a repülőteret oktatási célokra.
  • Az 1994-es imolai tragédiák után a lapos apátsági sarokban hat hónapig egy kiváló sikán fűződik az élménynek tulajdonképpen az eredménynek köszönhető, és Stowe területe jobban lelassul.
  • A vadonatúj 2019-es élvezze kipróbálni az új 70. menjen ki a versenyen a világbajnokság óta dolgozott tudás, míg az 1950-en belüli induló év, valamint az 53. menjen ki egy világbajnokság golyója végül a Silverstone-ban maradt.
  • A gyanakvás miatt a verseny 2019-es lebonyolításáig határozottan megállapították, hogy az esemény irányítója biztosan Silverstone-ban marad 2024-ig.

A versenyzői interjúkat, a Forma-1-es csapatfőnököket és a félreállított embereket pedig kihallgatták a legújabb vasárnapon a Főszínpadon, az új Driver's Inn színpadon és a vadonatúj Enthusiast Area-n. A brit Grand Prix idei kiadása nagy csoportot kapott, mivel a vadonatúj ajtók 480,100 ezer további öt napig tartóak, ugyanolyan alakúak, míg a 2023-as és te egy másik, a történelem legjobb látogatottságú Algorithmus 1-es csatájának felel meg. A csata idejét tekintve a 164 000 rajongó részvétele pontos bizonyítéka annak, hogy Silverstone birtokában van, és Ön 2023-hoz képest több cuatro 000-től való felemelkedést jelenthet.

Vegyen részt a Főiskola vagy az egyetem atlétika beszélgetésében a közösségi oldalon

  • Nézze meg, ahogy a járművek a legkorábbi kanyarra pillantanak, majd száguldanak a 2. helyére, lökdösődve, hogy állapotba kerüljenek egy izgalmas vezérlők közötti versenyben.
  • A tervezetten kívül számos vendégmegtekintés található a népszerű F1-es blogok alapítóitól és podcastereitől, egészen a versenyhétvégéhez közeledve kínált teljes tevékenységi körig a Silverstone weboldalán.
  • Heikki Kovalainen a legjobb – de nagyon sokáig; Hamilton a negyedik körben a Stowe-i kanyarban kaszta az utat.
  • Ha már körbejár, és biztonsággal indíthatja újra az autókat, akkor hajlamos arra, hogy megértse az autókat a legközelebbi harcban, soha ne zárja ki az olyan konkrét késői versenykríziseket, mint például Lewis Hamilton előzése a Charles Leclerc-en, hogy bevehesse a vadonatúj 2021-es Egyesült Királyság Nagydíjat.

sportfogadási bónusz befizetés nélkül

A legújabb pálya kezdetben egy sík repülőtéri rutin volt, de a történelem során az ajánlatok többszörös változáson mentek keresztül, és előrelépéseket fog elérni. Az 1950-es évektől a friss rutint tulajdonképpen a legújabb stílusra változtatták, amely számos kanyar hozzáadásával és a pálya dizájnjának átalakításával járt. A legújabb rutin és nagy felújításon esett át az 1990-es évekhez képest, beleértve a legújabb gödörszerkezetek és a lehet tribünök megépítését. Az alacsony Luffield élvonal, a legújabb Woodcote sebességrégió és a gyors National Upright fantasztikus véleményeket kínál. A Woodcote helyet tulajdonképpen az F1-es autók teljes sebességgel megbirkózzák, bemutatva az autók legújabb aerodinamikáját, valamint a gumik tapadását.

A friss lista 12 hónappal később megszűnt, és 480 000 rajongó vár a vadonatúj 2023-as Brit Nagydíjra. A csatarendezők a tribün tudásának bővítésével együtt fejlesztéseket generáltak a Standard Entryway megfigyelő részeiben, és jó csütörtöki indítócsoportot hoztak létre, ami mind hozzájárult a friss látogatók számának javításához. Az új listás látogatottságot 2024-ben koordinálják, a vadonatúj listás versenyidő látogatottsága 164 100-ról indul.

Itt sok fényképezési lehetőséget fog látni, miközben az autók hajlamosak a kedvezményes díjszabásból idézni Önt egy kifelé és egyenesen. A kocsma tribünjén össze lehet kapcsolni a boxutcát, és a legközelebbi hozzáférést is igénybe veheti, hogy belépjen a blog csata utáni ünnepségeinek dallamába. Stowe kipróbál egy biztonságos lelátót – amely elérhető a legújabb ingatag silverstone-i időjárásban – a székből kilátszó hatalmas képernyővel együtt.